myljungberg

Alla inlägg under juli 2010

Av My Ljungberg - 29 juli 2010 16:51

Eller kor regnar det inte men en jävlar massa vatten i alla fall:P

Idag har jag och bror lånat lite böker på bibioteket och sedan har jag fixat mitt rum och lite så och nu ska jag dra till plutten min saknar han sjukt mycket, kristoffer du är fan mej det bästa som hänt mig, älskar dig sjukt mycket, du är ljuset i mitt liv, mitt hjärta tillhör dig<3


Nu ska jag ut i regnet och åka moppe underbart :D



Ciooouuu

Av My Ljungberg - 27 juli 2010 16:17

Hallå eller:)

Måste bara säga hur skönt det är med sommarlov alltså, som senaste dagarna har tillbringats med plutten min och denna dag ska med tillbringas med han, iförgår så mublerade jag om på mitt rum, blev la okej antar jag, men kan bli så att om man har tråkigt så kanske jag tar och ändrar på den igen, men jag vet i alla fall att jag hade jönköpingskomuns damigaste rum, Hahah men bye bye alla damråttor :D


Igår så blev det typ ta det lugtn osv och sedan släcktkalas för att fira  Ronja och Rasmus, lite sent men bättre sent en aldrig :)

Idag blev det att åka lite camaro med familjen och plutten sedan har vi la gjort typ nada:P


Men nu sitter jag hemma hos kristoffer och han är och duschar mohahah :D


Men nu ska vi la dra oss snart, ha det bäst flodhäst:)


CIoooooooooouu



Av My Ljungberg - 24 juli 2010 21:35

Hallå alla, jag lovar jag lever faktiskt även om ni inte tror det!

Ska försöka få med allt jag gjort under dom senaste 13 dagarna.


Den 11 så hade jag och hjärtat mitt 2 månader så vi bowlade och plutten jag sa ju till dig att ja var vädelös på att bolwa haha aja sen blev det mat på piren och sedan typ åka hem och sova sedan dagen efter så drog jag, älsklingen, Ronja och Jesper till Ystad kl 6 på morgonen och mötte upp mamma och pappa och Rasmus men nu orkar jag inte skriva va vi gjorde i detalj men vi solade, badade, fiskade shopade och gick på marknad osv jätte mysigt i ystad faktiskt:)


Sedan så drog vi till falkenberg och där blev det sola och bada med och fiska krabbor, gå på bilgrejsimojs och sova är viktigt att göra har jag kommit på och sista dagen avslutaste med mys på stranden med hjärtat mitt<3


Att vara åtta underbara dagar med familjen och Kristoffer har verkligen varit de bästa och mest lärorikaste dagarna i mitt liv, men jag har verkligen insett att utan Kristoffer så finns det ingen My och Kristoffer är killen som gör mig lyckligare och kärare än någonsin <3


Sedan blev det att åka hem i tre dagar typ första dagen städa och fixa i ordning här hemma sedan åka och träffa plutten och gå på den nya twilligt den var faktiskt redigt bra!

Sedan blev det att träffa dom bästa brudarna, fy bubblan va jag har saknat mina kära klass bruds!

Men i fredags vid kl 6 så blev det att åka upp till motala med familjen+Thomas och Jesper och Camaron för att med 96 andra muskelbilar åka vättern runt  måste säga att det var faktiskt en upplevelse.


Så nu sitter jag hemma och tar det  allmänt lugnt! Helt jävlar underbart<3


Du är allt som jag har önskat mig
Du är den som får mig att förstå vad kärlek är Kristoffer <3


Lite bilder kommer en dag då jag orkar ladda upp dom ;D



Cioooouuu





Av My Ljungberg - 21 juli 2010 11:40

Tänkte bara säga till alla jag lever, har haft en helt underbar vecka med familjen och älsklingen kristoffer är bäst, men nu måste jag sluta, ska dra och fixa pass och lite annat smått och gott :D


CIoooooouuuu

Av My Ljungberg - 21 juli 2010 11:40

Tänkte bara säga till alla jag lever, har haft en helt underbar vecka med familjen och älsklingen kristoffer är bäst, men nu måste jag sluta, ska dra och fixa pass och lite annat smått och gott :D


CIoooooouuuu

Av My Ljungberg - 11 juli 2010 19:45

Hej alla, idag är det ingen vanlig dag, utan jag och älsklingen firar två underbara månader med min kristoffer Karlsson, dagen firades genom bowling plus att ha käkat på piren, kristoffer jag älskar dig så sjukt mycket :*

Men nu ska vi dra hem till mig, och i morgon dra vi UNDERBART :D


CIoooouuu

Av My Ljungberg - 7 juli 2010 22:14

Jag och älsklingen konstaterad precis att halva sommarlovet har gått, alltså seriöst, var fan har tiden tagit vägen?? :S

Läskigt måste jag erkänna...

Idag har jag varit hemma och städat lite och sedan klippt pappa och rasmus och i mon blir det att slinga rasmus hår :)

Sedan blir det troligen att sova hos älsklingen och på kvällen kolla på fridas fotoutställning typ vad jag vet än :)


Juste på söndag dra jag och Kristoffer och min familj först till Ystad för att sedan åka til varberg, så kommer nog inte blogga särskilt mycket eller kanske inget förens den 20 när vi kommer hem igen, längtar som fan i alla fall <3


Tänkte bara säga med att jag har världens bästa mamma, du är verkligen helt underbar, tack för du alltid finns <3


Juste va tycks om min nya  blogg?? Ni kan gärna kommentera va ni tycker, om den ny eller gamla är bäst :)


Harre fint nu


Ciooooouuuu

Av My Ljungberg - 7 juli 2010 13:20

Nu börjar det likna något :)

Presentation


Hej, jag heter My och är 18 år och bor i Jönköping. Jag går sista året på gymnasiet och pluggar till frisör. På min fritid spelar jag teater sjunger och är med vänner och familj och min pojk. Här kommer ni få lästa om smink,hår,insperation och mitt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards