myljungberg

Alla inlägg under juli 2010

Av My Ljungberg - 6 juli 2010 23:11

Är på g med ny desine på bloggen, bloggen ska inte se ut exakt såhär men något snar likt, så ta det för va den är nu, nu ska jag sova:)



Cioouuuuu

Av My Ljungberg - 6 juli 2010 19:42

Hipp hipp hurra på min systers nästan födelsedag,  Igår för 19 år sedan så föddes en ängel och denna änglen visade sig att bli min syrra och inte vilken syster som helst utan en syster man kan säga allt till, helt sjukt hur man kan snacka med sin syster så om allt, om du är ledsen så blir jag ledsen och jag är ledsen så är du alltid där vid min sida och stötar mig, en kärlek på en sådan hög nivå att om du skulle försvinna ur mig liv att ja sakta tinnat bort.. Du är bäst, kommer alltid stå vid din sida <3


Ronja, rahooo, syrran, söstra mi och fler namn har du, men i alla fall älskar jag dig sjukt mycket och grattis igen på 19 års dagen <3



Av My Ljungberg - 3 juli 2010 20:57

Vad är det för en dag är det en vanlig dag nej det är ingen vanlig dag för det är Rasmus födelsedag hurra hurra hurra :D

Idag är den en liten lillasyster som skulle heta mimmi som skulle fyllt 13 år men som tyvärr visade sig bli en liten Rasmus som visade bli väldigt lyckat ändå, visst vi har ju våra stunder när det inte redigt funkar men dom dagarna vi båda vaknat på rätt sida så kan vi faktiskt ha redigt skoj, det är enbart vi som tycker det är kul när vi håller på som världens mongobarn men kul är det!


Grattis bror min älskar dig trots allt <3




Av My Ljungberg - 2 juli 2010 18:22

Jag saknar Kristoffer något sjukt och jag kommer inte träffa han förens tidigaste söndag eller måndag ;/

Jag älskar dig plutten mest, jag är aldrig på så bra humör som när jag är med dig, det är alltid du som kan få mig skratta genom att bara få kolla dig i ögonen och saken är den att längst inne i mitt hjärta,
tar du den största platsen.
främst i mina tankar, finns du.
högst upp på alla listor, står du.
varje gång du är i min närhet vill jag
bara skrika ut mina känslor för dig.
varje gång du tar min hand,
vill jag aldrig att du ska släppa.
och varje gång jag tänker på dig,
formas mina läppar till ett leende
utan att jag själv märker det.

jag älskar dig,

Kristoffer Karlsson <3


Presentation


Hej, jag heter My och är 18 år och bor i Jönköping. Jag går sista året på gymnasiet och pluggar till frisör. På min fritid spelar jag teater sjunger och är med vänner och familj och min pojk. Här kommer ni få lästa om smink,hår,insperation och mitt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards