myljungberg

Alla inlägg under juni 2010

Av My Ljungberg - 29 juni 2010 20:52

Sköön dag idag måste jag erkänna, vaknade vid halv tio typ, fixade mig typ, åkte och träffade Frida, Emelie och Ellen och fotade lite för att sedan åka ner och grillade oss på vätterstranden för att sedan gå till stan och köpa mina älskade underbara skor, i love them :D


Sedan hem för att sedan åka och bada vid axamo, erkänn alla är lite avundsjuka på min dag den har varit fett nice :)



Det var allt för mig, nattti nuffsan :*


Cioooooooooooouuu

Av My Ljungberg - 28 juni 2010 20:34

Jag ekänner jag har varit en dålig bloggare jag vet, Jaja vad hände på midsommar kan jag bekänna för er nu, var uppe i somen och för er som denna plats är okänd för kan jag berätta att den ligger lite utanför tranås, så blev det typ sola bada fiska göra midsommarkransar äta jordgubbar och typ bara ta det lugnt :) Faktiskt trevligt.


Sedan efter fyra dagar utan min älskling så tillbringades gårdagen och dagen med han, vi var på piren och käkade glass och satt och snackade i flera timmar typ sjuk mysigt, tack älskling sedan blev det pippa pipcorn och kollade bernad och bianca bäst är vi :)

Sedan idag slappade vi typ bara och ju mer jag är med dig plutten så inser jag hur mycket jag älskar dig, jag vill och kan inte tänka mig hur min värld skulle se ut om du försvann för mig, det bara är så att jag skulle slockna och inte alls kunna vara så lycklig som du gör mig älskling :* <3

Kristoffer Karlsson  du är underbar <3



Ciooooouu

Av My Ljungberg - 23 juni 2010 11:00

Svänga snabblen och vifta på baken!


Är det inte livet och städa och gå runt och sjunga fina låtar som  naken med 250 kg kärlek? Det tycker jag :D



Igår så var jag på stan en stund med Ronja och Jesper hittade en as snygg tröja på hm och som också var på rea vi gillar det, sedan ett par nya gladiator skor, dom ska nog inför skaffas ganska snart tror jag :D

Sedan fixade jag mina naglar dom blev helt awsooome.

Juste tänkte bara säga att min pappa och jag är bäst på kort plus att mamma och pappa är världens bästa <3



Idag blir det damsuga huset, torka toaletterna städa rummet och packa inför helgen och sist men inte minst ska jag träffa Kristoffer helt underbart <3


Och bara för jag har världens finaste älskling bjuder jag på en bild!


Ha en fin dag!


Ciiiiiiiioooouuu

Av My Ljungberg - 21 juni 2010 18:10

Lalalalalalal sommarlov kan man något mer än att älska? Knappas (:


Gårdagen tillbringades med min älskling och sedan när han drog hem städade jag bilen åt mamma och chillade typ.


Sedan idag så gick jag upp, åkte med familjen minus Ronja pappa var hos tandis och åkturen avslutades med glass i lekeryd det gillas hårt :D


Sedan hämtade vi Ellen och så har vi legat och solat prata och spelat kort trevligt trevligt :D


Det är väl det som hänt än så länge ha det fint :D



Älskar min, bara min Kristoffer <3

Av My Ljungberg - 20 juni 2010 12:34

Ellen Håkansson även kallat min bästa vän, bruden som skrev de mest tokiga grejer igår men allt ihop sant, ett liv utan alla våra fruktansvärt knäppa ideé hade inte jag viljat leva så som att man inte ska säga mm utan man ska säga ll för att inte diskrimenera som andra små bokstäverna som andvänds allt för sällan.


 Livet utan att kunna sitta en hel busstur och diskutera varför man inte döper sina husdjur till Omar eller Mohammed eller varför inte köra tetris på rådhustorget en kall vinter natt??


Eller varför inte lösa problemet med om din bror skulle bli för lång så han slår i taket, då gör man lite spår i taket så är allt löst!


På något sett har vi alltid hängt ihop men på senare år blivit bättre och bättre vänner och jag vet att hos dig och din familj är jag alltid välkommen på en trevlig middag och detsamma för din del.


Att vänner alltid håller ihop i vått och tort vet vi, för fiskar är vänner inte mat även om man skulle vilja käka en bit på dig och spara i munnen och stoppa med i bakfickan och ha dig där föralltid, men som vi sagt många gånger så är det du som kommer vara min best man på bröllopet även om det inte ska vara så så gör vi det ändå.


Du ska hålla min fena tills vi dör forever and ever, ståltupp is thaaa shit!




Av My Ljungberg - 19 juni 2010 21:35

My Mysan Myran Ljungberg

kärt barn har många namn
utan dig skulle jag antagligen sitta ensam och gråta i en hamn.


Kanske i Huskvarnas eller möjligtvis på Piren,

tårarna skulle hur som helst falla ner på ica kuriren.


Antagligen så mycket att tidningen skulle få kastas
och i kön till papperskorgen skulle jag säkert antastas.


På grund av det skulle jag i resten av livet leva i celibat,

spräcka kokosnötter och utbilda mig till akrobat.


Jag skulle antagligen även raka av mig håret och äta tulpaner,

trilla ner i en sjö eller ständig vara beroende av bananer. 

Kanske låter detta osannolikt och överdrivet i ditt öra,
men sanningen är den att utan dig skulle det inte bara 
vara att tuta och köra.


Nej, livet utan dina efterblivenheter och knasiga idéer skulle inte vara värt,
det skulle absolut bli totalt fruktansvärt. 

Så lämna mig inte och håll min fena,

även om inte majsmjöl är samma sak som majsena. 


Slick på lilltån, kram i din tand
amigos för alltid även om du blir en and. 


// Gästbloggning by Ellen Håkansson

Av My Ljungberg - 19 juni 2010 17:22

Livet is fantastiskoooooo nu, sommarlov är underbart och Ellen  rockar fett!


Går dagen tillbringades med Emelie och Ellen för sedan träffa min pojk och massa annnat trevligt folk :)


Idag har det varit en trevlig dag med familjen på la stada och en jeans skjorta införskaffad, det gillars starkt (Y)


Något som dock gillas mer är att idag blev det jordgubbar med glass också kan det bli bättre?? Ät jordgubbar och välkommen till himlen.



Nu har man precis duschat och sminkat sig och snart kommer min älskling och sover här, det gillas också SJUKT mycket, livet är bäst!


cioooooooouuuu

Saknar mina brudar <3

Av My Ljungberg - 15 juni 2010 17:15

Aa tror alla kan gissa va jag gjort idag, jag har damsugit hela huset, torkat golv och toaletter, det var la inte det roligaste man gjort men fint blev det i alla fall:)

Sedan blev det glass i stadsparken och vet ni?! Det finns inga lamadjur statsparken?! VAD ÄR NU DETTA?! Stor besvikelse!


Jag saknar mina brudar sjukt mycket vi måste ses eoeme ligan :(



Min syrra är bäst syskonkärlek på höööööööög nivåå<3


Kristoffer är bäst och finast älskar dig mest din lilla busunge :* <3





Presentation


Hej, jag heter My och är 18 år och bor i Jönköping. Jag går sista året på gymnasiet och pluggar till frisör. På min fritid spelar jag teater sjunger och är med vänner och familj och min pojk. Här kommer ni få lästa om smink,hår,insperation och mitt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards