myljungberg

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av My Ljungberg - 5 juni 2010 22:28

Vilket underbart väder vi har hoppas det håller i sej, då lär jag bli brun. Igår var det först skolan och sedan igår spenderades kvällen med Ellen, Linda och Emma på hamnkanalen med massa godis. Sedan la jag mig i sängen en liten stund med kläderna på för ja frös så men resultatet blev att jag råkade somna med kläder och smink på i sängen och vaknade när Rasmus väkte mig och sa att det var frukost, oj typ? :P


Så åt vi frukost på altanen sedan efter det hjälpt mina päron ute i förd bikini hela dagen, sol är det bästa som finns.


I morgon så ska jag får fina naglar bättre kan det knappt bli bättre, jo om jag får träffa pysen, har inte träffat han sedan i torsdags för han har halsflus och 39 graders feber, tänker på min lilla gullunge så grymt mycket <3



Kristoffer Karlsson  du förgyller mitt liv <3


Juste här kommer en bild på min snygging till syster och snygging till kusin mer bilder kommer sen.


Cioooouuu


Presentation


Hej, jag heter My och är 18 år och bor i Jönköping. Jag går sista året på gymnasiet och pluggar till frisör. På min fritid spelar jag teater sjunger och är med vänner och familj och min pojk. Här kommer ni få lästa om smink,hår,insperation och mitt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards