myljungberg

Direktlänk till inlägg 9 november 2010

snöööö???

Av My Ljungberg - 9 november 2010 17:31

När man vaknar i morse så är det första man ser snöö, njae inte det första det är ens fina Kristoffer, men det andra va snö då blev ja på direkten oppepad    

Jaja sen blev det typ skolaa, frisör och typ blev stylad coolt av söta olivia men blir ingen bild på det, för snön förstörde det när det snöande när jag gick till bussen påväg hem :O

Aja sen svenska provet som kändes gå jätte bra på fick jag bara G på blev lite besviken faktiskt. Hopp nu skulle man visst simma, kul kul..

Aja nu blir det mat GOOOOOOOOOOOTT!!



Juste jag är grymt kär och alla vet i vem, Åh bara två dagar till ett halvår och 5 eller aa fyra dagar berende på hur man ser det till jag och kristoffer åker till Göteborg   


Världens sötaste Älskling :*

Cioooooo  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Ljungberg - 7 februari 2011 20:46


Tänkte att ja slänger in ett kort inlägg i pausen på familjen annorlunda, bästa programet bara så ni vet    Hihi men i alla fall, tänkte ge er ett tips på en väldigt bra mascara! Den ger inga spindelben vilket jag gillar, men smacken äår ju olika...

Av My Ljungberg - 6 februari 2011 10:30


Är du som jag och älskar att piffa upp din tillvaro med lite färgstarkt smink? Jag älskar ialla fall att sminka i färg! Eleven.se har ett underbart Eyes Shadow set. Skuggorna är mycket dryga och väldigt klara i fägen, finns båda matta och glitt...

Av My Ljungberg - 5 februari 2011 18:42


Jag tror du som jag stått i lagt en make på dig och ser att då fortfarande ser dödstrött ut? Då finns hjälpen ifrån make up store :) Make up store reflex cover medium är en conceler som ljusar upp ögonpatierna. Du appliserar det under ögonen fö...

Av My Ljungberg - 3 februari 2011 20:09


Kort inlägg, jag har sjukt snygga ögonbryn nu, nyplockade på make up store. Ny conceler,ny tröja och nytt öronhänge och har haft en riktigt bra dag på a6 med mina tjejer :* Kristoffer <3 Ciouu Gammal bil på mig och Elllllllen<3...

Av My Ljungberg - 31 januari 2011 09:57


Studiodag idag, sköönt. Dock vaknade jag redan halv nio, så gick upp och duschade sminkade mig och fixade håret. Snart när mamma kommer hem så ska vi åka till a6 och köpa ny halsduk,  väska, vantar och plånbok eftersom allt är borta. Och nej ja...

Presentation


Hej, jag heter My och är 18 år och bor i Jönköping. Jag går sista året på gymnasiet och pluggar till frisör. På min fritid spelar jag teater sjunger och är med vänner och familj och min pojk. Här kommer ni få lästa om smink,hår,insperation och mitt

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards