myljungberg

Alla inlägg den 6 november 2010

Av My Ljungberg - 6 november 2010 17:17

GUD VAD DUKTIG JAG ÄR!

Upptadering på bloggen idag igen, va har ja gjort i idag? Käkat frukost kollat på Pelle Svanslös, målat naglarna, sminkat mig och varit och hälsat på farmor och farfar på graven, så fint är det att gå på kyrkogården med alla ljus osv, saknar dig farfar även om det är åtta år sen du försvann  

 



Sen idag har jag med lyssnat på julmusik, underbart! Längtar faktiskt jätte mycket:)


Saknar min Kristoffer jätte mycket, kom hem snart tycker faktiskt jag   


Juste min familj är bäst med  


ciiooooouuu



Kristoffer är sötast och jag älskar dig min sockerskorpa   

 

Presentation


Hej, jag heter My och är 18 år och bor i Jönköping. Jag går sista året på gymnasiet och pluggar till frisör. På min fritid spelar jag teater sjunger och är med vänner och familj och min pojk. Här kommer ni få lästa om smink,hår,insperation och mitt

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards