myljungberg

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av My Ljungberg - 16 maj 2010 14:10

Det är INTE okej dom där små prickarna... Men tror dom lagt sig lite i alla fall..

Igår så vaknade jag, oj va smart det lät haha men vaknade vid halv tolv?! Har nog aldrig sovit så länge x)


Sedan kollade jag på alicie i underlandet, den va faktiskt okej men tror man måste sett ettan först men aja nu har jag sett den.


Sedan blev det kladdkaka med färska svenska jordgubbar MUMS!!


Efter en stund kom min gulleplutt så tog vi det typ lugnt och myste.


Sedan i morse vaknade jag halv nio gick upp åkte till Sofie och klippte och färgade håret (Y)


Sen hem och har nu damsugit hela huset och torkat toaletterna, My miss hemma fru.


My <3 Kristoffer



Ciooooooouuuu

Presentation


Hej, jag heter My och är 18 år och bor i Jönköping. Jag går sista året på gymnasiet och pluggar till frisör. På min fritid spelar jag teater sjunger och är med vänner och familj och min pojk. Här kommer ni få lästa om smink,hår,insperation och mitt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards