myljungberg

Alla inlägg den 15 september 2010

Av My Ljungberg - 15 september 2010 19:06

Jag har tid att skriva på bloggen nu halleluja :D

Mitt liv har väl egentligen inte redigt tid med att blogga men man får väl försöka så gott man kan:)

Jaja skolan rullar väl på, men som jag sagt innan, att det känns att man går i tvåan, men ändå är det väldigt kul ju men mycket högre nivå på det man gör.

Sen suger det ju typ hårt att ja har haft ont i ryggen sen i fredags och då menar ja verkligen ont.. Så aa tycker alla ska hålla tummarna för mig nu :)


Juste jag ska skaffa mig en ny mobil men kan inte redigt bestämma mig me lovar att ja ska säga till när ja bestämt mig :D


Tänkte bara säga att min familj och mina vänner är bäst och ni vet vilka ni är(:


Tänkte bara säga med att ja är helt sjukt kär i min Kristoffer med, älskar dig mer och mer för varje dag, äkta kärlek <3

Presentation


Hej, jag heter My och är 18 år och bor i Jönköping. Jag går sista året på gymnasiet och pluggar till frisör. På min fritid spelar jag teater sjunger och är med vänner och familj och min pojk. Här kommer ni få lästa om smink,hår,insperation och mitt

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards