myljungberg

Alla inlägg under november 2010

Av My Ljungberg - 5 november 2010 21:42

 Nu har jag bloggat jätte mycket det senaste, eller aa två inlägg men vafan beröm till mig :D


Gårdagen var jag först med min lilla skruttplutt, bakade skones till systeryster och pojken min, sen blev det mest ta det lugnt fixade mig och sedan drog jag till fridas place och det blev olika spel för hela slanten (Y) Men bäst av allt var ju att sjunga singstar   



När klockan blivit sent tog jag bussen hem till min lilla toffe, och ogge var där, så vi tre satt ooch spelade GTA tills dom fick för sig att dom skulle ta förra helgens teater smink och sminka sig, kristoffer blev lätt snyggast!

Sedan blev det att nanna ;*


Sen i morse gissa vem som fick frukost på sängen av sin underbara pojke! Joo jag!  


Och gissa en sak till, vem har ätit julskinka idag?? Joo jag där igen :D


Saknar min plutt som jag tidigaste ser på söndag han är hos sin far, längtar efter han massa redan :(


Kristoffer jag vill att du ska veta att du gör mig lyckligare än allt, tack hjärtat för du finns <3


Men meen..


cioooooouuuu


  



Av My Ljungberg - 3 november 2010 21:25

Va duktig jag är, inlägg idag igen :D

Idag har jag klippt bror min, damsugit huset, städat toaletterna och varit med Kristoffer, jag älskar verkligen lov :D

Jag vill att alla ska veta att kristoffer karlsson är det bästa som hänt mig :*


cioouuu

Av My Ljungberg - 3 november 2010 21:25

Va duktig jag är, inlägg idag igen :D

Idag har jag klippt bror min, damsugit huset, städat toaletterna och varit med Kristoffer, jag älskar verkligen lov :D

Jag vill att alla ska veta att kristoffer karlsson är det bästa som hänt mig :*


cioouuu

Av My Ljungberg - 2 november 2010 20:21

   Det har gått mer än en månad sedan ja uppdaterade min blogg, känner att ja var sugen på att göra en uppdatering nu, jag tyckte inte det kändes jobbigt att uppdatera utan bara kul :)


Det har hänt lte förändrignar gällande håret, det är lite mörkare med ljusa slingor och en lila slinga i luggen, jag är faktiskt nöjd :)


Juste det är lov nu fett skönt, dagarna har varit lugna och igår var jag och Kristoffer på bio, I rymden finns inga känslor och jag tyckte den var sjuuuuukt bra, man blev liksom glad av den.


Juste den 13 november drar jag och älsklingen till Gbg  för att fira våran halv-års dag, sjukt vad tiden går?! Men vafan mer ska det bli, älskar dig kristoffer mer och mer för varje dag du är så underbar :*

Men det får väl vara dagens uppdatering:)


Hastalapasta :)

Min snygging <3


   



Presentation


Hej, jag heter My och är 18 år och bor i Jönköping. Jag går sista året på gymnasiet och pluggar till frisör. På min fritid spelar jag teater sjunger och är med vänner och familj och min pojk. Här kommer ni få lästa om smink,hår,insperation och mitt

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards