myljungberg

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av My Ljungberg - 5 augusti 2010 13:33

Kristoffer, koffe,toffe, stoffe, älsklingen och plutten kärt barn har många namn, hoppas du verkligen förstår hur sjukt mycket jag älskar dig, du är seriöst det bästa som hänt mig, den finaste någon kan får, seriöst jag vet inte vad jag ska säga och det är inte ofta inte jag vet vad jag ska säga... Men bara att få vakna vid din sida och känna att du håller om mig är fan och kommer alltid att vara det bästa som kan hända, att det första man får se är dina underbara ögon och ditt underbart vackra ansikte. Vart du än går som kommer jag alltid vara vid din sida, för det har seriöst aldrig varit såhär kär.

du är allt jag nånsin önskat,
du är allt jag nånsin drömt om.
du är mitt hjärta, min själ, min himmel och min jord.

om jag kunde, skulle jag ge dig hela världen och mer än så.
trodde aldrig jag skulle få uppleva äkta kärlek.
förrän den dagen du kom in i mitt liv.
11/5 2010, en av dom bästa dagarna i mitt liv.

jag vill aldrig släppa din hand.
jag hoppas du alltid kommer finnas kvar,
för du kommer alltid finnas kvar i mina tankar och i mitt hjärta.
och vad som än händer kommer inget, inget kunna ändra vad jag känner.
Det är svårt att beskriva känslan av att vakna varje morgon & känna sig så jävla älskad som jag gör. Svårt att beskriva känslan av att vara så kär i en person så att man nästan spricker.
svårt att beskriva känslan av att sakna en människa, så fort den går ut genom dörren. Och sedan veta att man ska klara sig i sex dagar utan han.. Men jag vet att vi klarar det, för det vi har är unikt, ja så jävlar speciellt, äkta kärlek

 du är den enda,
den enda jag vill ha.
jag älskar dig Kristoffer Karlsson Y

Av My Ljungberg - 5 augusti 2010 10:45

Juste på alla låtar måste ni spela fram typ 1.09 minut :)








Vi börjar ett blogg inlägg med typ livets låtar, håkan kråkan liksom, jag kan ju vana er att ni lär gå och sjunga på minst en låt typ hela dagen :D


Själv har man haft Jimmy jansson låten i huvudet sen igår kväll, haha.


Juste jag tror jag faktiskt blev lite klokade igår på mötet, så det är niiiice :)

Så idag måste jag verkligen packa inte bara säga x)

För nu är det faktiskt redigt nära jag åker ju imorgon klockan 15.40 åker bussen från resecentrum sen ser ni inte röken av mig på ca sisådär 6 dagar.

Igår så fixade jag lite grejer här hemma, sedan så åkte jag som sagt till det där mötet och sedan komma till en sovande kristoffer, så söt är han när man kommer och öppnar helt yrvaken och bara skulle inte du komma klockan sex? Ehh klockan är 2 minuter över sex :P

Sen så blev det sjunga jimmy jansson wooooeeeeeeeeöööö :D

Imorse gick vi upp klockan 7 för han jobbar idag igen :)

Nee nu måste jag ta tagi mitt liv och packa :O

Vi hörs nog lite senare kanske :D



CIoooouuuuu

Presentation


Hej, jag heter My och är 18 år och bor i Jönköping. Jag går sista året på gymnasiet och pluggar till frisör. På min fritid spelar jag teater sjunger och är med vänner och familj och min pojk. Här kommer ni få lästa om smink,hår,insperation och mitt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards