myljungberg

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av My Ljungberg - 28 augusti 2010 19:46

Bilder från sommaren 2010 <3




Ronja och Dennis bal 3 juni 2010


Ronjas student :)


Jag och älsklingen hemma hos Erica :)


Jesper, Ronja, Rasmus, Dennis och jag på midssommar :)


Jag och Kristoffer i Ystad <3


Jesper och Ronja :)


Älsklingen i falkenberg, så jävlar fin <3


Bror framför favorit bilensorten ;D


På stationen i malmö påväg mot berlin :)


På båten


Berlin :)


Berlin (:


The gang ;)

Framför Berlin muren :)


Uppe i tv tornet, 203 meter upp:)


Är man snygg så är man :P


Restaurang i Berlin :)


Nellie och jag med John blund :D


Kräft fiske med dessa grabbarna :)


Denna bild får avsluta, denna sommaren har varit helt jävlar underbar, har aldrig känt mig lyckligare än när jag får vara med dig älskling, du är det bästa som hänt mig, varje ögonblick med dig är världensbästa, så inte konstigt att sommaren har varit underbar, vi har klarat så mycket tillsamns, Jag älskar dig av hela mitt hjärta, tills det slutar slå ♥ ♥


Sommare 2010, en redig 10 poängaer :D

Presentation


Hej, jag heter My och är 18 år och bor i Jönköping. Jag går sista året på gymnasiet och pluggar till frisör. På min fritid spelar jag teater sjunger och är med vänner och familj och min pojk. Här kommer ni få lästa om smink,hår,insperation och mitt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards