myljungberg

Alla inlägg den 3 april 2010

Av My Ljungberg - 3 april 2010 15:52

Glad påsk och gott nytt år eller va man säger, nee men glad påsk. Mycket skoj helg än så länge, igår var jag på bil mässan med familjen, jag har nog lyckats göra det dummaste utan alla i hela världen precis när vi skulle gå hem så sa pappa åh kolla chip foose och jag kollar mig runt och ser ingen tills jag upptäcker att jag under hela tiden jag ahr stått och letat efter han har ja stått axel mot axel med han.. Alltså det är fan bara My Rebecka Ljungbeg som lyckas med det!

Efter det åkte vi hem och taggade en allmänt tråkigt fredag tills jag fick låna .... leg så sen blev det förfest hos Dennis med Ronja, Jesper och såklart Dennis. först blev det Amor och sen centrum, säger bara fyfan för att dansa i klackskor!! Men kul var det.

Sen i morse så blev det  att leta påskägg för hela slanten, så nu taggar jag hockey. Detta kan nog bli en redigt trevlig påsk afton.


Måste bara erkänna en sak, ni som gick på ekhagsskolan så sjöng vi ju en sång på varje påsk som jag trodde gick uppstoppade jesus hurra hur han lever han lever han lever än, medans man egenltigen skulle sjunga uppstått har jesus hurra hurra.


Så kan det gå när man tvingas att sjunga så knassiga låtar ..


Men ha en fin påsk nu alla vänner


Cioooouuu


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag heter My och är 18 år och bor i Jönköping. Jag går sista året på gymnasiet och pluggar till frisör. På min fritid spelar jag teater sjunger och är med vänner och familj och min pojk. Här kommer ni få lästa om smink,hår,insperation och mitt

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards