myljungberg

Alla inlägg den 10 april 2010

Av My Ljungberg - 10 april 2010 20:07

Börjar känna lite tröttnad måste jag nog medje, men skoj har det varit.

 Gick upp klockan ett, och somnade typ halv tolv, tolv typ fixade och packade det sista sedan åkte vi till gräshagen för att hämta mina kompanjoner.

Sen är det ju ganska typiskt att när man ska åka buss i 1,5 timme så kan inte jag sova :O

Aja när vi var framme i Göteborg så gick vi runt hela svenska mässan för att hitta en lång kö. Aja blev piknik sen med brudsen för att sen seriöst få damp, idol är så jävlar fejk!

Typ vid nio kommer Peter Jhide som ja förövrigt sagt hej till idag och typ säger att vi ska skrika och massa sådat allt för att det ska bli bra tv, man förstår nog bara om man är där men känns så patetisk och stå och kolla in i en kamera och hoppa och skricka vi är goa gubbar allihoppa? Haha

Aja sedan när vi skulle springa om så tog vi om det för att filmningen skulle bli bra? urch, väl när vi var inne så satt vi säkert och väntade på min tur i två och en halv timme aja sen när det var min tur så var det 30 innan mig som inte gått vidare! 30?! Liksom vad ska man ha för förväntningar då? Aja gick inte vidare för dom inte tyckte jag stack ut för mycket ur mängden..  Aja alla mina sånglärare har sagt att jag ahr en speciell röst som sticker ut i mängden så vet inte vad jag ska tro på. Sen blev det till att springa till stationen för att inhandla lite mat på donken mums.  Sen när vi åkte hem kunde jag typ inte heller sova.. Måste bara säga att duscha har aldrig nog varit så jävlar skönt som idag, underbart <3


Aja i mon blir det jobba, heja mig :D Detta får bli ett inlägg från en jävligt trött my, så klaga inte stavningen.



Ciooooouuu


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag heter My och är 18 år och bor i Jönköping. Jag går sista året på gymnasiet och pluggar till frisör. På min fritid spelar jag teater sjunger och är med vänner och familj och min pojk. Här kommer ni få lästa om smink,hår,insperation och mitt

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards