myljungberg

Alla inlägg den 21 april 2010

Av My Ljungberg - 21 april 2010 16:06

Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är mys födelsedag hurra hurra hurra!

Måste säga en sak, grattis till mig så nu är man 17 då bara 52 veckor kvar till man är arton då :D

Synd bara att man inte känner någon skillnad bara? Men det är ju skoj i alla fall.

Ikväll blir det tårta och kebab MUMS!

Dom senaste dagarna har det itne blivit mycket bloggande men har haft fullt upp på the work, men nu är jag ledig fram till söndag, hejja hejja mig :D

Tack för alla grattis och alla fina presenter, i mon smäller det, ordagrant smäller, i mon blir det ett håll i magen :D

En sak är dock dåligt... Det snöar på min födelsedag:O Det är INTE okej..


Men kanske blir ett mer blogginlägg i kväll nu ska ja mysa :D


Cioooooooouuuuuuu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag heter My och är 18 år och bor i Jönköping. Jag går sista året på gymnasiet och pluggar till frisör. På min fritid spelar jag teater sjunger och är med vänner och familj och min pojk. Här kommer ni få lästa om smink,hår,insperation och mitt

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards