myljungberg

Alla inlägg den 4 april 2010

Av My Ljungberg - 4 april 2010 16:17

Det ät vår nu! Moppen framtagen och funkar och är nytvättad och jag har tvättat den helt själv, jag vet att ni är lika förvånade som mig.

Mamma har hittat vitsippor och tusilago awsooome<3

Gårdagen var kalas bra frös dock röven av mig typ, men det va la skoj luktade som ett bränt däck, haha.


Idag blir det till att ta det lugnt kanske sola lite, så sjukt skönt.

Tagga idol nästa helg då!


Skiter i vad du kallar mig och vad du tror om mig, jag vet vem jag är och det är smällar man får ta.


Nu taggar man jobb i mon, ni får ha det bra för det ska jag ha:)


Cioouuu



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag heter My och är 18 år och bor i Jönköping. Jag går sista året på gymnasiet och pluggar till frisör. På min fritid spelar jag teater sjunger och är med vänner och familj och min pojk. Här kommer ni få lästa om smink,hår,insperation och mitt

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards