myljungberg

Alla inlägg den 14 april 2010

Av My Ljungberg - 14 april 2010 11:27

Är det normal att man går tilll skolan när man har feber, ont i halsen och blåsa på tungan?

Tror dom flesta skulle vara hemma då, men inte lilla jag, jag sitter här på datan och jobbar eller aa får inget gjort men ja är ju här i alla fall, lyckades göra ett mattetal idag med hallå ett?!

Är jag dåligt eller?

Aja idag ska jag jobba och nej jag ska inte vara hemma  och försöka bli frisk... Att vara hemma, det luktar ju mes ;)

Skolan rullar på och det är lite över 40 dagar tills vi slutar skolan underbart.

Juste en till nerräckning, min födelsedag om sju dagar woho, men egentligen varför är det inte som i usa när man får köra bil när man är sexton?

Det är ju ganska taskigt för då hade ja haft körkort nu fatta nice.

Tänkte oxå tacka mina brudar för ni finns här för mig, älskar er och ni vet vilka ni är <3


Längtar som tusan till sommarlovet 2010 det kommer äga kamelsnopp.



Hoppas ni nu läser min blogg.


Cioooouu






Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag heter My och är 18 år och bor i Jönköping. Jag går sista året på gymnasiet och pluggar till frisör. På min fritid spelar jag teater sjunger och är med vänner och familj och min pojk. Här kommer ni få lästa om smink,hår,insperation och mitt

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards